بهترین پکیج دیواری کدام است؟ امروزه با توجه به کوچک شدن واحدهای مسکونی و نیاز به استقلال بیشتر؛ فروش پکیج های دیواری رو به افزایش چشمگیری می باشد . با ورود به بازار پکیج دیواری متوجه می شوید که بیش از 50 برند مختلف پکیج دیواری در ایران وجود دارد. از این میان دو برند بوتان و ایران رادیاتور پرفروش ترین برند پکیج دیواری می باشند که با مدل های متنوع خود بخش اعظمی از بازار پکیج را در اختیار خود گرفته اند.

 

تعمیر پکیج در کرج با کادری مجرب و حرفه ای | سرویس پکیج در کرج با 20 درصد تخفیف ویژه 09123636909

حال این سئوال در ذهن بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان می باشد که کدام یک این دو برند را برای استفاده در منزل و محل کار خود تهیه نمایند. آیا پکیج دیواری بوتان مناسب تر هست یا پکیج دیواری ایران رادیاتور؟

بهترین پکیج دیواری کدام است
بهترین پکیج دیواری کدام است

بهترین پکیج دیواری کدام است

برای پاسخ به این سئوال باید المان های بسیاری را در نظر گرفت تا به نتیجه ای مناسب در این مورد دست یافت. در زیر تلاش می کنیم تا جایی که امکان دارد با ذکر نقاط قوت و نقاط ضعف هر کدام از دستگاه ها کمکی به انتخاب شما از بین این دو برند معتبر نماییم.

پکیج دیواری بوتان :
گروه صنعتی بوتان در سال 1332 توسط محمود خلیلی با دریافت امتیاز توزیع و عرضه گاز مایع از شرکت نفت ایران و انگلیس تاسیس شد. در سال 1333 با همراهی مهندس محسن خلیلی واحد کوچکی برای تولید وسایل گاز سوز و سیلندر گاز و اجاق گاز در سه راه آذری شکل گرفت.

سال ۱۳۶۷ شرکت صنعتی بوتان به تولید و عرضه محصولات جدید گازسوز اقدام نمود و توانست طی مدت هفت سال، میزان تولیدآبگرمکن‌های دیواری گازی را به ده برابر (گزارش‌های مالی شرکت) افزایش دهد. طی همین مدت، اکثر قطعات وارداتی آبگرمکن با قطعات ساخت داخلی جایگزین شدند و شرکت به صادرات قطعات ایرانی آبکرمکن به کشورهای اروپایی (آلمان ، انگلستان و ایتالیا ) و تولید و عرضه محصولات جدیدی چون پکیج دیواری و رادیاتور آلومنیومی پرداخت است. شرکت بوتان از سال 1371 شروع به واردات پکیج از کشور اسپانیا نمود و بعد از چند سال با واردات قطعات از اسپانیا خط مونتاژی را افتتاح نمود. در آن سال ها بوتان اولین تولید کننده پکیج دیواری در ایران بود. از سال 1380 شرکت صنعتی بوتان طی قرارداد همکاری با شرکت riello ایتالیا قطعات پکیج خود را یکپارچه از این شرکت دریافت می کند و در کشور اسمبل آن انجام می گردد. با توجه به صادرات آبگرمکن دیواری به این شرکت تا به حال شرکت بوتان مشکلی در تامین قطعات خود نداشته است.

تعمیر پکیج بوتان در کرج|خرید پکیج بوتان در کرج
تعمیر پکیج بوتان در کرج|خرید پکیج بوتان در کرج

 

در زیر به ذکر معایب و محاسن پکیج های دیواری بوتان می پردازیم:

محاسن پکیج دیواری بوتان:

1- تجربه بالای بوتان در تولید پکیج دیواری موجب شده است که هم از نظر تولید کم اشتباه تر ظاهر شود و از نظر خدمات نیروی خدماتی گسترده تری را در سراسر ایران داشته باشد.
2- تنوع محصول در پکیج های دیواری بوتان که می تواند سلایق و بودجه های مختلف را پوشش دهد.
3- استفاده از قطعات ایتالیایی با برند معتبر.

معایب پکیج دیواری بوتان:

1- قیمت بالای پکیج دیواری بوتان در مقایسه با پکیج دیواری همرده ایران رادیاتور.
2- استفاده از هیدرولیک ست پلیمری.

 

 

پکیج دیواری ایران رادیاتور:
در سال 1358 شرکت ایران رادیاتور به دلیل عدم تخصص صنعت ریخته گری داخلی در تولید رادیاتورها آلومنیومی و واردات آن از اروپا با یک ماشین و تعدادی کارگر در ساختمانی به مساحت 1500 متر مربع در تهران تاسیس شد. در سال 1359 اولین سری رادیاتور آلومنیومی توسط ایران رادیاتور تولید و به بازار عرضه گردید. در سال 1366 با توجه به تقاضای روزافزون رادیاتور آلومنیومی شرکت به شهرک صنعتی در رشت منتقل گردید تا توان تولید خود را بالا ببرد. در سال 1369 شرکت ایران رادیاتور موفق شد با توجه به کیفیت بالای رادیاتور های خود و با کمک کمپین عمو یادگار به پرفروش ترین تولید کننده رادیاتور و مشعل در ایران تبدیل شود.

سرویس پکیج در کرج|سرویس کار پکیج در کرج
سرویس پکیج در کرج|سرویس کار پکیج در کرج

در سال 1383 با توجه به نیاز بازار به پکیج دیواری شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تحقیق و بررسی در مورد تولید پکیج دیواری گرفت . با توجه به سابقه خوب این شرکت در تولید رادیاتور آلومنیومی و مشعل ، مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید پکیجی در خور نام این گروه صنعتی به کار بستند. با توجه به فاز اولیه تصمیم بر این اساس بود که تمام قطعات به صورت SKD وارد شده و در کارخانه ایران رادیاتور مونتاژ گردد. مهندسان شرکت با تحقیق بررسی تمام تلاش خود را برای تهیه قطعات از بهترین شرکت های اروپایی انجام دادند و با توجه به اینکه شرکت ایران رادیاتور نماینده انحصاری کارخانه willo آلمان در ایران می باشد قلب تپنده پکیج که همان پمپ آن باشد به این شرکت سفارش داده شد. ایران رادیاتور با توجه به رقیب قوی و با تجربه همچون بوتان راه سختی را در میان داشت اما با تلاش وحفظ کیفیت محصولات خود توانست به رقیبی برای شرکت بوتان تبدیل شود. شاید سری های اول پکیج های تولیدی ایران رادیاتور آن کیفیتی که باید را نداشته بود اما با گذشت زمان و کسب تجربه این شرکت توانست اشکالات را برطرف کرده و به دستگاهی قابل قبول دست یابد.

در زیر به ذکر معایب و محاسن پکیج دیواری ایران رادیاتور می پردازیم:

محاسن پکیج دیواری ایران رادیاتور: 

1- سیستم هیدرولیک در اکثر پکیج های دیواری ایران رادیاتور از جنس برنج می باشدکه این به افزایش عمر مفید دستگاه کمک شایانی می کند.
2- قیمت کمتر دستگاه در مقابل کیفیت و امکانات دستگاه باعث شده دستگاهی به صرفه تر به بازار عرضه کند.
3- برد دستگاه های ایران رادیاتور مربوط به شرکت معتبر BRAHMA بوده که موجب کارکرد بی نقص این دستگاه می گردد.
4- پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای عیب یاب بسیار کاملی می باشد که مشتری به راحتی می تواند ایراد دستگاه را خود تشخیص دهد.
5- تولید پکیج دیواری با سایز 36 برای واحدهای تا متراژ 300 متر مربع.

معایب پکیج دیواری ایران رادیاتور:

1- با توجه به نوپا بودن شرکت ایران رادیاتور در ضمینه تولید پکیج دیواری ، طبیعی هست که میزان نیروی خدمات دهی آن نیز کمتر باشد و شاید برای خدمات دهی شرکت مجبور باشید یکی دو روزی منتظر بمانید.
2- تولیدات ابتدایی پکیج های دیواری ایران رادیاتور فن مرغوبی نداشت و به مرور زمان به صدا می افتاد ولی در سری های جدید این مشکل بر طرف شده است اما هنوز هم کیفیت فن پکیج دیواری بوتان به نسبت ایران رادیاتور بالاتر می باشد.
3- عدم تنوع در مدل های تولیدی پکیج دیواری ایران رادیاتور.
فروشگاه اینترنتی دمانما در حال حاضر نماینده فروش هر دو برند بوتان و ایران رادیاتور می باشد ، ما سعی کردیم تا حد امکان شما را در این نوشتار برای انتخاب میان برند ایران رادیاتور و بوتان راهنمایی نماییم اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارند.

 

تعمیر پکیج دیواری در کرج

 

 

نظرات کاربران:
– عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان ، بنده نصاب پکیج هستم و بدون اغراق میخوام چندتا گزینه رو خدمتتون عرض کنم.به نظر بنده که بیشتر از 10 ساله کارم پکیجه و بیشتر از 15 سال موتورخونه های صنعتی و اداری کار میکنم تو پکیج های خارجی ایمرگاز و آریستون برند های خیلی خوبی هستند البته پکیج های خارجی کلا کیفیت و طول عمر بالایی دارن(اولین پکیجی که نصب کردم ایمرگاز بود و تا الان حتی یبارم مشکل پیدا نکرده).در پکیج های ایرانی بوتان و شوفاژ کار بهتر از سایر برندها هستند.من به درخواست چند تا از مشتری ها چندجا ایران رادیاتور نصب کردم بعد از دوسال و نیم – سه سال به مشکل خوردن و اذیت میکنن.

  • سلام بهترین نوع پکیج شوفاز ایساتیس میباشد خدمات عالی کم صدا و کم هزینه.
  • فقط بوش بهترین پکیج خارجی از نظر من.
  • یک پکیج ایران رادیاتور خریدم در عرض یک سال چند بار خراب شد و هیچ گونه خدمات پس از فروش نداشت و چند بار به نمایندگیش مراجعه کردم و هنوز هم مشکلش برطرف نشده در نتیجه بدترین پکیج میباشد
  • بدترین پکیج دیواری در بازار ایران ، همین ایران رادیاتور است . واقعا افتضاح است و نابودمان کرده است . دولت برای صرفه جویی چشمگیر در مصرف آب ، به نظرم باید در کارخانه ایران رادیاتور را تخته کند . به اندازه یک دوش گرفتن باید آب هدر برود تا این پکیج آب گرم کند. ای کاش به جای هزینه های آگهی های مزخرفشان که باعث فحش دادن ملت می شود ، آن هزینه را صرف بهبود کیفیت می کردند
  • باسلام, من 10 سال بود که پکیج بوتان ریللو داشتم وکاملا راضی بودم تا اینکه سرمای پارسال باعث شد تصمیم به تعویضش بگیرم.ایران رادیاتور رو بهم پیشنهاد دادن وگفتن عالیه. مدل فن دارش رو گرفتم واز نظرعملکرد خوبه ولی از نظر صدا واقعا عذاب آوره.متاسفانه نمایندگی منو راهنمایی نکرد وفقط خواست جنسش رو بفروشه. بهتون پیشنهاد می کنم اگر خواستین خرید کنین حتما جایی که نصب شده پکیج رو بررسی کنید واگر صداش براتون قابل تحمل بود خرید کنید.
    لینک به نظرات کاربران

خدمات شبانه روزی البرز 24 سرویس

تعمیر پکیج در کرج | سرویس پکیج در کرج | نصب پکیج در کرج | خرید پکیج در کرج | فروش پکیج در کرج | نمایندگی پکیج بوتان در کرج | نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج | نمایندگی پکیج ایساتیس در کرج | نمایندگی پکیج تاچی در کرج | نمایندگی پکیج آریستون در کرج

 

 

تعمیر پکیج در کرج

تعمیر پکیج در کرج|سرویس پکیج در کرج|خرید پکیج در کرج
تعمیر پکیج در کرج|سرویس پکیج در کرج|خرید پکیج در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با تعمیرکار