در این نوشته قصد داریم تا شما عزیزان را با پکیج بوتان بشتر آشنا کنیم و اطلاعاتی در خصوص پکیج دیواری بوتان در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم . در ادامه شما را با پکیج بوتان، مزایای پکیج دیواری بوتان و شرکت بوتان و … آشنا خواهیم کرد.

پکیج بوتان

تاریخچه شرکت بوتان:

موسس شرکت بوتان محمود خلیلی می باشد که با دریافت امتیاز توزیع و عرضه گاز مایع از شرکت نفت ایران و انگلیس شرکت بوتان را تأسیس کرد. محمود خلیلی در سال ۱۳۳۳، با همراهی مهندس محسن خلیلی عراقی واحد کوچکی برای تولید محصولات گاز سوز و سیلندر گاز و اجاق گاز سوز را  ابتدا کارگاه در سه راه آذری تهران راه اندازی کرد و سپس به چهاردانگه منتقل شدند و در سال ۱۳۸۰ کارخانه به شهرک صنعتی ساوه منتقل و به سرعت توسعه یافت.

در سال ۱۳۶۷ شرکت صنعتی بوتان به تولید و عـرضه محصولات جدید گازسوز اقدام نمود و توانست طی مدت هفت سال، میزان تولید آبگرمکن‌های دیواری گازی را به ده برابر (گزارش‌های مالی شرکت) افزایش دهد. طی همین مدت، اکثر قطعات وارداتی آبگرمکن با قطعات ساخت داخلی جایگزین شدند و شرکت به صادرات قطعات ایرانی آبکرمکن به کشورهای اروپایی (آلمان، انگلستان و ایتالیا) و تولید و عرضهٔ محصولات جدیدی چون شوفاژ دیواری گازی و مایکروفر پرداخت.

تاریخچه شرکت بوتان بصورت خلاصه:

  • 1333 راه اندازی شرکت
  • 1367 توسعه شرکت 
  • 1374 – ارتقای آزمایشگاه شرکت به آزمایشگاه آکردیته
  • 1375 الی 1378 – دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو۹۰۰۲، ایزو ۱۴۰۰۱، CE و ایزو ۹۰۰۱ شد.
  • ۱۳۸۰ – دریافت لوح صنعت سبز از سازمان محیط زیست .

برای خرید پکیج بوتان با ما تماس بگیرید:

                                     شماره های تماس :پکیج بوتان

۰۹۱۲۵۹۳۰۷۸۱
۰۹۱۰۵۹۳۰۷۸۱

۰۹۱۹۲۵۹۹۹۳۵
۰۲۶۳۲۳۰۳۲۱۷   

 

 

برای انجام هر یک از خدمات : خرید پکیج بوتان در کرج – فروش پکیج بوتان در کرج – تعمیر پکیج بوتان در کرج – سرویس پکیج بوتان در کرج – نصب پکیج بوتان در کرج –خرید پکیج دیواری بوتان در کرج – فروش پکیج دیواری بوتان در کرج – تعمیر پکیج دیواری بوتان در کرج ، سرویس پکیج دیواری بوتان در کرج – خرید پکیج قسطی بوتان در کرج – فروش پکیج قسطی بوتان در کرج ، فروش شوفاژ بوتان در کرج ، خرید شوفاژ بوتان در کرج ، نصب شوفاژ بوتان در کرج ، هواگیری شوفاژ بوتان در کرج ، هواگیری پکیج بوتان در کرج  کافی است با ما تماس بگیرید.

مدیران شرکت بوتان:

سعید خلیلی، شاهین خلیلی، نازیلا نادری(مدیر عامل)، شهریار خاشع، فردوس منوچهریان

مدیران دیرین: بهروز بوشهری، محمدجواد تندگویان

محصولات شرکت بوتان:

محصولات گذشته شرکت بوتان : اجاق گاز، سیلندر گاز، سیلندر گاز پیک نیکی، کباب پز، مینی فر، مایکروفر، کولر گازی

محصولات فعلی شرکت بوتان:  آبگرمکن دیواری گازی بوتان، شوفاژ دیواری گازی بوتان، رادیاتور آلومینیومی بوتان، پکیج دیواری بوتان

 

پکیج دیواری بوتان:
پکیج های شوفاژ دیواری بوتان جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری  از اشکالات  و محدودیت های   موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. با تولید پکیج شوفاژ دیواری در سال 1372، برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی و کاهش مصرف گاز فراهم شد و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این فن آوری جدید، استقبال از آن افزایش یافت، به طوری که امروز بخش قابل توجهی از ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم به پکیج های شوفاژ دیواری بوتان تجهیز می شوند.

 

مزایای پکیج دیواری بوتان نسبت به موتورخانه مرکزی:

  • آب گرم فوری ………….. بدون انتظار برای گرم شدن آب
  • آب گرم دائم …………… تمام نشدنی، به میزان مورد نیاز
  • گرمایش مطبوع ……….. خانه گرم گرم در هوای سرد زمستانی
  • کم حجم ……………….. کوچک با بهترین استفاده از فضای خانه
  • مستقل ………………… بدون وابستگی به سایر واحد ها
  • حفظ محیط زیست ……. سوخت تمیز با راندمان بالا

مزایای پکیج دیواری بوتان:

 

  • مطمئن ……………… دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا CE
  • فن آوری روز……………..حضور همزمان پکیج شوفاژدیواری بوتان در بازار ایران و اروپا
  • کم مصرف …………… دارای راندمان بالا، بیش از 90%
  • ابعاد مناسب ……….. پر توان با اشغال کمترین فضا
  • زیبا …………………… جذاب ترین طراحی اروپایی
  • متنوع ………………… 18 مدل در فن آوری و ظرفیت های مختلف
  • خدمات گسترده………برخوردار از پشتیبانی بزرگترین شبکه تامین قطعات و خدمات رسانی در ایران
    نوآوری از آغاز
  • تا قبل از تاسیس بوتان، گاز بر سر چاه‌های نفت هدر می‌رفت و مردم برای تامین  سوخت مورد نیاز برای گرمایش و آشپزی ناچار به استفاده از  هیزم، زغال چوب، نفت سفید و بعضا زغال سنگ بودند.در سال ۱۳۳۲ شرکت بوتان با ماموریت تامین رفاه خانواده‌های ایرانی از طریق جایگزینی سوخت‌های پر دردسر و آلاینده قبلی با گاز و همچنین  تامین و توزیع نسل اول لوازم گازسوز در ایران تاسیس گردید. پس از گذشت ده سال با رایج شدن مصرف گاز در کشور، شرکت مستقل صنعتی بوتان که اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم گازسوز و سیلندر گاز در ایران می‌باشد تاسیس شد و پس از مدت کوتاهی با توسعه‌ای چشمگیر موفق به ارائه نسل دوم لوازم گازسوز  با تولید و عرضه بیش از ۲۰۰ محصول جدید گردید که اکثرا برای اولین بار در ایران عرضه می شدند.تعهد به عرضه محصولات نوین با کیفیت عالی همراه با ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان از اولین روزهای تاسیس، فصل جدیدی را در رفـاه خانواده‌های ایرانی گشود؛ به طوری که مشتریان، بوتان را  “انتخابی مطمئن” لقب دادند.
  • شرکت بوتان فراتر از استانداردهای رایج، همگام با نیازهای مشتری
  • با اتکا بر این باور که نیاز و انتظارات مشتری دائما رو به فزونی است، بوتان همواره از اکتفا به خواسته‌های معمول مشتریان فراتر رفته و با ارائه محصولاتی بالاتر از استانداردهای رایج در ایران، موجب افزایش سطح رفاه در ایران بوده است. ارائه محصولات نوینی که مصرف‌کنندگان ایرانی تا زمان عرضه آن محصولات توسط بوتان، علیرغم نیاز، کمترین آشنایی در مورد آنها نداشتند نشان از رویکرد پیشروی بوتان در شناخت و اقدام جهت برآورده سازی نیاز خانواده‌های ایرانی طی ۶۰ سال فعالیت خود دارد.تولید و عـرضه نسل سوم محصولات گازسوز در سال ۱۳۶۷ برگرفته از همین رویکرد بود؛ به طوری که خانواده‌ها برای اولین‌بار تامین آب گرم فوری و دائم را در منازلشان تجربه کردند و با استقبال کم نظیر آنها، طی هفت سال تیراژ تولید آبگرمکن‌های دیواری بوتان به ده برابر افزایش یافت. طی این مدت نه تنها اکثر قطعات وارداتی آبگرمکن با قطعات ساخت داخلی جایگزین شدند، بلکه بوتان صادرات قطعات به کشورهای اروپایی (آلمان و انگلستان) را نیز آغاز نمود. همچنین بوتان برای اولین بار در ایران تولید پکیج شوفاژ دیواری را نیز در سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و به سرعت توسعه داد.
  • تعهد به پیشرفت صنعت ملیبوتان از ابتدای تاسیس تاکنون، همواره با بهره‌گیری از دانش فنی روز، از پیشگامان صنعت به شمار آمده و با مشارکت در تدوین و اجرای استانداردهای ملی لوازم گازسوز، گام مهمی در جهت پایه‌گذاری و تقویت بنیان صنعتی کشور در این حوزه برداشته است. التزام بوتان به پایه‌گذاری و تبعیت از استانداردها موجب شده تا طی سال‌های متوالی توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی گردد.آزمایشگاه گروه صنعتی بوتـــان نیز در سال ۱۳۵۰ با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی به این مجموعه آغاز به کار کرد و به تدریج به یکی از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌های ایران در این حوزه از صنعت مبدل گشت، به طوری که  از سال ۱۳۷۴ به عنوان آزمایشگاه آکرودیته شناخته شد.شرکت بوتان علاوه بر دارا بودن نشان استاندارد ملی برای محصولات خود، طی ‌سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۸ موفق به دریافت استانداردهای بین‌المللی ISO 9001،  ISO 9002 و ISO 14001 و نشان کیفیت اروپا CE گردیده و در سال ۱۳۸۰، سازمان محیط زیست نیز “لـوح صنعت سبز” را به نشانه ارج نهادن و تقدیــر از تلاش‌های زیست محیطی، به بوتان اعطا نمود.بوتان امروز:شرکت بوتان پیشرو در ایران
    بوتان در حال حاضر همگام با نیاز مشتریان، مدل‌های متنوعی از آبگرمکن دیواری، پکیج شوفاژدیواری و رادیاتور آلومینیومی را تولید و عرضه می‌کند. بــاور مشتری‌گرایی، دیدگاه برنامه‌محور و استمرار بهره‌گیـــری از آخریــن فن‌آوری‌های دنیا، موجب شده تا با گذشت ۶۰ سال از زمان تاسیس، رشد بوتان همچنان با شتابی فزاینده ادامه داشته باشد. به طوری که کماکان بهترین‌های دنیا را برای فراهم نمودن رفاه خانواده‌ها عرضه می‌کند و محصولاتش در حال حاضر مورد استفاده بیش از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ خانواده ایرانی است.از آنجایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده‌ها علاوه بر عرضه محصول مرغوب، ارائه خدمات مطمئن و مستمر به مشتریان نیز ضرورت دارد، بوتان امروز با بهره‌گیری از تجربیات نیم قرن خدمات‌رسانی به مشتریان، گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی را در ایران تجهیز نموده تا مشتریان با آسودگی خاطر از محصولات بوتان و در شرایط ایمن استفاده نمایند.

    دوام و کیفیت محصولات بوتان در مطابقت با استانداردهای ملی و بین‌المللی و افزایش مستمر میزان صرفه‌جویی در انرژی، از ویژگی‌هایی است که موجب گردیده تا محصولات بوتان، همچنان مطمئن‌ترین انتخاب خانواده‌های ایرانی باقی بمانند.

    بوتان با کسب دانش و بکارگیری تجهیزات تولیدی روز دنیا، فعالیت خود را تا بدانجا توسعه داده که امروزه رتبه “سومین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن دیواری در دنیا” را نیز کسب کرده است.

    حضور شرکت بوتان با اقتدار در صحنه جهانی

    کسب رتبه “سومین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن دیواری در دنیا” تنها مقدمه‌ای برای ورود به عرصه رقابت بین‌المللی برای صنعت کشورمان بود؛ از این رو بوتان با تکیه بر تجربه بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت گاز ایران و سرمایه گذاری‌های کلانی که برای ایجاد بنیان مستحکمی از سخت‌افزار و نرم‌‌افزار مورد نیاز برای اعتلا در این صنعت انجام داده بود، موفق شد تا با تولید آبگرمکن‌هایی در سطح استانداردهای روز اروپا، برای اولین‌بار صادرات انبوه آبگرمکن به اروپا را آغاز نموده و از ابتدای سال ۲۰۰۹ تاکنون ده‌ها هزار آبگرمکن به آن قاره و از آنجا به اقصی نقاط دنیا صادر نماید.

    آبگرمکن‌های صادراتی بوتان با تکیه بر دانش غنی مهندسین ایرانی در بوتان طراحی شده، قطعات آن در ایران تولید می‌شود، مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی است و با پیشرفته‌ترین محصولات کشورهای اروپایی در صحنه جهانی رقابت می‌کند.

    بوتان فردا:

    دیدگاه بنیانگذار فقید بوتان مبنی بر “خاک پای مشتری، طوطیای چشم ماست.” همچون چراغ راهی است که مسیر آینده را پرفروغ نگاه داشته است و تلاش بی‌شائبه میراث‌داران این ثروت معنوی، نویدگر فردایی درخشان است.

    در ادامه موفقیت‌های امروز بوتان، مسیر فردا، گذر از چالش‌های سخت در پیش رو برای پیروزی‌های بیشتر در صحنه جهانی خواهد بود. بوتان طی سالیان متمادی فعالیت خود، بنیان‌های استواری را به این منظور ایجاد نموده و با ارائه محصولات جهان ‌تراز، آماده کسب اقتدار بیشتر در عرصه بین‌المللی است.

    رویکرد بوتان همواره فتح قله‌های مرتفع ‌تر و ساختن فرداهای بهتر است و در این مسیر، به پیشواز چالش‌های سخت رفته و موفقیت‌های امروز و دیروز را صرفا تکیه‌گاهی برای نوآوری و پویایی فردا برمی‌شمارد.

  • گروه صنعتی بوتان (سهامی عام)
    نام فارسی گروه صنعتی بوتان
     

    نوع شرکت

    شرکت سهامی عام
    نام شرکت لاتین Butane Industrial Group
    تأسیس ۱۳۳۲
    کشور ایران
    شهر تهران
    اعضای هیات مدیره سعید خلیلی عراقی – نازیلا نادری
    فردوس منوچهریان – شهریار خاشع
    شاهین خلیلی عراقی
    محصولات آبگرمکن دیواری گازی، رادیاتور آلومینیومی،
    شوفاژ دیواری گازی
    سرمایه (تعداد) ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
    شعار «بوتان انتخابی مطمئن»
    محصولات بوتان برای آسایش خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با تعمیرکار