در این نوشته قصد داریم تا شما عزیزان و همراهان را با شرکت ایران رادیاتور و محصولات آن و از جمله با پکیج ایران رادیاتور آشنا کنیم با این امید که مفید واقع شود.

 

پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند. ایران رادیاتور پکیج های خود را در مدلهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میکند که در زیر به صورت کلی انواع مدلهای پکیج ایران رادیاتور را مرور میکنیم :

پکیج دیواری ایران رادیاتور که کد آنها شامل حرف B می باشند از نوع پکیج های تک مبدل بوده و مدلهایی که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند.

همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها می باشد.

مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند. 

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک (BITHERMIC) ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل (Burner) گرم می شوند.

در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک (MONOTHERMIC)، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی. پکیج های دو مبدل به جهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد.

تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد . پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.

از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود،

پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع،

28000 برای متراژ تا 180 متر مربع

و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد.

طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

در ادامه مبحث پکیج ایران رادیاتور، بد نیست که کمی در مورد شرکت ایران رادیاتور هم بدانیم و بیشتر با این شرکت آشنا شویم

درباره شرکت ایران رادیاتور

  • گروه صنعتي ايران رادياتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ هاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه مي باشد، با همت بيش 1500 نفر از كارمندان ، ومتخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود  ناپايداري هاي اقتصادي موجود داراي تاريخچه اي بشرح زير مي باشد :
    1. در سال 1358 شركت ايران رادياتور بعلت عدم تخصص صنعت ريخته گري داخلي در توليدرادياتورهاي آلومينيومي و ورود آن از اروپا با يك ماشين و تعدادي كارگر ساختماني در مساحتي حدود 1500 مترمربع در تهران تاسيس گرديد.
    2. در سال 1359 اولين محصول رادياتور آلومينيومي داخلي وارد بازار گرديد و گرمابخش ساختمانها در سطح كشور گرديد.
    3. در سال 1366 بعلت رشد سريع و كبود فضاي توليد، كارخانه به شهر صنعتي رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد.
    4. در سال 1369 بعلت كيفيت عالي و قيمتهاي رقابتي  وبه ياري كمپين تبليغاتي عمويادگاربه  بزرگترين توليد كننده صنايع گرمايشي تبديل گرديد.
    5. اواخر 1369 صادرات توليدات ايران رادياتور به 30 كشور جهان شروع گرديد.
    6. در سال 1370 شركت مشعل كار ري براي توليد مشعلهاي  خانگي و صنعتي شروع به فعاليت نمود.
    7. در سال 1378 شركت گيلان شكيبا براي توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت نمود.
    8. در سالهاي 1379 الي 1384 از طرف وزارت بازرگاني بعنوان برترين صادر كننده سال معرفي گرديد.
    9. در سال 1383 توليد پكيج شوفاژ ديواري در اين گروه آغاز گرديد.
    10. در سال   1387 پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استاندارد هاي ملي براي هم سطح سازي محصولات بااستانداردهاي اروپايي تاسيس گرديد.
    11. در سال 1387 توليد لوله هاي چند لايه شروع گرديد.
    12. در سال 1393 توليد رادياتورهاي پنلي فولادي شروع گرديد.

    اكنون ما:

    1. بزرگترين توليد كننده رادياتورهاي آلومينيومي – پكيج ديواري و مشعل(خانگي و صنعتي)  در خاورميانه
    2. يكي از سه شركت برتر توليد كننده رادياتورهاي آلومينيومي در سطح جهان
    3. يكي از سه شركت برتر توليدكننده مشعلهاي صنعتي در جهان
    4. يكي از ده شركت برتر توليدكننده پكيج شوفاژهاي ديواري در جهان

    اكنون در اواسط راهي كه هدف گذاري شده هستيم و اميدواريم با همكاري و همت والاي پرسنل صادق ، سخت كوش و نظرات متخصصان و تشويق دست اندركاران در همه سطوح بتوانيم با كارآفريني هاي بيشتر، خدمات افزون تري را ارائه نماييم.

برای خرید پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید:

                                     شماره های تماس :پکیج بوتان

۰۹۱۲۵۹۳۰۷۸۱
۰۹۱۰۵۹۳۰۷۸۱

۰۹۱۹۲۵۹۹۹۳۵
۰۲۶۳۲۳۰۳۲۱۷   

 

 

برای انجام هر یک از خدمات : خرید پکیج ایران رادیاتور در کرج – فروش پکیج ایران رادیاتور در کرج – تعمیر پکیج ایران رادیاتوردر کرج – سرویس پکیج ایران رادیاتوردر کرج – نصب پکیج ایران رادیاتوردر کرج –خرید پکیج دیواری ایران رادیاتوردر کرج – فروش پکیج دیواری ایران رادیاتوردر کرج – تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتوردر کرج ، سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور در کرج – خرید پکیج قسطی ایران رادیاتور در کرج – فروش پکیج قسطی ایران رادیاتور در کرج ، فروش شوفاژ ایران رادیاتور در کرج ، خرید شوفاژ ایران رادیاتور در کرج ، نصب شوفاژ ایران رادیاتور در کرج ، هواگیری شوفاژ ایران رادیاتور در کرج ، هواگیری پکیج ایران رادیاتور در کرج  کافی است با ما تماس بگیرید. و از خدمات 24 ساعته و شبانه روزی ما استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با تعمیرکار